Octombrie 2021: Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi
Pentru fanii Social Media și Digital Marketing: a sosit acel moment când ne documentăm cu privire la știrile din domeniu, de care să ținem cont în viitor.
Pentru fanii Green Day: este momentul să vă treziți, s-a încheiat luna septembrie.
Mai mult de atât, pentru că este la modă să ne dezvoltăm gândirea laterală, iată un exercițiu (al cărui răspuns potențial este la finalul acestui articol): Există 6 ouă într-un coș. 6 persoane iau câte un ou. Cum de a mai rămas un ou în coș?
1. Evenimente plătite pe LinkedIN
LinkedIN va începe în curând testarea evenimentelor plătite în platformă, care ar putea crea noi oportunități de interacțiune și monetizare pentru utilizatori. Sursa: bit.ly/3EWAUL3
2. Informații suplimentare pentru Facebook Ads
Facebook testează un nou mod de a crea context postărilor promovate, de data aceasta printr-o afișare orizontală de tip carusel, sub imagine. Utilizatorii vor putea vedea informații suplimentare despre pagina business, cum ar fi locația companiei, check-in-urile utilizatorilor sau numărul de followeri. Sursa: bit.ly/3zPFNSi
Facebook is testing a scrollable info bar beneath ads
It summarises key info about the ads associated Facebook Page pic.twitter.com/9RBECxmhjZ
— Matt Navarra (@MattNavarra) September 27, 2021
3. Instagram face pregătiri pentru sezonul cadourilor
Au mai rămas mai puțin de 85 de zile până la Crăciun, iar Instagram a pregătit un ghid prin care ajută afacerile să își maximizeze eforturile promoționale în preajma sărbătorilor. Practic, ghidul oferă informații despre instrumentele de promovare și eCommerce din platformă, cu link-uri către prezentări generale și explicații detaliate. Îl poți găsi aici: bit.ly/3hV1dYm
4. Opțiuni de automatizare a reclamelor de la Google
Google anunță lansarea mai multor opțiuni de automatizare în procesul de creare al reclamelor de tip display. În esență, noul proces va îmbina campaniile inteligente și normale din rețeaua display într-un singur flux, oferind mai multe modalități de automatizare a direcționării anunțurilor sau elemente specifice procesului. Sursa: bit.ly/3AsYzjz
5. Facebook + RayBan = love
Facebook și Ray Ban lansează Ray Ban Stories, o pereche de ochelari inteligenți, la 299 USD. Nu au AI încorporat, însă poți face poze cu ei, înregistra videouri, asculta muzică sau vorbi la telefon. Sursa: bit.ly/3k82z3b
6. Facebook + Vimeo Create = love
Facebook integrează Vimeo Create în Business Suite, pentru a ajuta afacerile să creeze reclame video, indiferent de buget. Prin această colaborare, profilurile business vor beneficia de șabloane create și optimizate pentru Facebook, care pot fi personalizate cu ușurință, plus milioane de fotografii, video-uri și muzică licențiată. Sursa: bit.ly/3ku9rsa
7. YouTube aduce Studio Analytics în aplicația de mobil
Youtube extinde accesul la rapoartele privind veniturile lunare și sursele de trafic în cadrul aplicației mobile. Mai mult, platforma adaugă 5 piețe noi pentru opțiune de merchandising, prin care creatorii de conținut își pot expune produsele sub clipurile video sau în pagina canalului. Sursa: bit.ly/39timU4
8. Reels din InstaStories
Instagram testează o nouă opțiune – „Montaj”, care îți va permite să îți transformi Story-urile în Reels. Ba chiar îți oferă și recomandări audio care să însoțească clipurile tale video. Sursa: bit.ly/3lo9i8H
9. Criptarea mesajelor din backup-ul WhatsApp
Facebook extinde opțiunile de confidențialitate pentru WhatsApp, oferind utilizatorilor opțiunea de a cripta și mesajele din back-up, adăugând astfel încă un nivel de securitate conversațiilor private din aplicație. Sursa: bit.ly/3lkZjBb
10. TikTok evidențiază videoclipuri
TikTok testează o nouă opțiune prin care le permite creatorilor de conținut să fixeze videoclipuri în partea de sus a ecranului, ajutând la prezentarea anumitor TikTok-uri, precum cele mai apreciate clipuri sau ultimele oferte, în cazul profilurilor business. Sursa: bit.ly/3nSu7w3
11. Dark Mode pentru LinkedIN
LinkedIn se alătură petrecerii, lansând opțiunea „Dark Mode” atât în varianta mobil, cât și pe desktop. Sursa: bit.ly/2XqSnKP
Acestea fiind spuse, îți doresc spor la treabă în campaniile de toamnă și să ne auzim cu bine în Newsletter-ul nostru lunar la care sper că te-ai abonat.
–-
Răspunsul: ultima persoană a luat oul cu tot cu coș :)