Noiembrie 2019: Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi

Să fiu eu cea care vă dă vestea? Mai sunt mai puțin de 60 de zile până în 2020. Dacă ți-a trecut starea de șoc, haide să vedem care sunt noutățile pe care aș vrea să le trecem în revistă:

1. Începem lista de noutăți cu un record ce a fost stabilit în luna Octombrie a acestui an, pe Instagram: Jennifer Aniston și-a deschis contul și a făcut primul milion de followers în 5 h16min. Din 16 octombrie până acum are 17,9 milioane;

2. Facebook a anunțat deschiderea secțiunii News;

3. S-a lansat Instagram Threads, o nouă aplicaţie de mesagerie dedicată prietenilor apropiaţi. Ce mi s-a părut tare la această aplicație este Auto Status – lângă poza de profil îți pun automat un badge în funcție de ce faci (dacă ai Location pornit): o mașinuță – apare dacă te deplasezi cu viteza unei mașini, acasă – dacă te întorci în același loc pentru mai multe seri la rând, shopping – dacă ești într-o zonă cu magazine, la cinema – dacă ești în apropierea unui cinematograf etc. Mesajele pe care le trimiți prin Threads îi apar celeilalte persoane în Instagram Inbox (dacă nu are aplicația instalată);

4. Un nou sticker de la Instagram: Invites;

5. O campanie de Facebook i-a ajutat pe cei de la Căile Ferate Germane să își crească vânzările cu 24%. Cine spunea că nu mai funcționează campaniile pe această rețea socială?

6. Robert Katai (are niște Podcast-uri bune bune pentru cei pasionați de Digital Marketing) ne învață cum să facem o strategie serioasă de  LinkedIN – din care chiar să obținem ceva;

7. Dimensiunile imaginilor în Social Media – subiectul care îți dă dureri de cap dacă nu ești la curent cu toate modificările – într-un articol complet de la Social Bakers;

8. Iată și un cont de Instagram din România care știe cum stă treaba cu imaginile și conținutul cu care un brand trebuie să iasă în față – Eisberg;

9. Care sunt cifrele din Social Media în România, pentru luna Septembrie 2019;

10. Câteva metrici din Facebook sunt îndepărtate și nu le vei mai putea vedea în raportări. Este vorba despre 10 seconds video views, cost per 10 seconds video views și unique 10 seconds video views. De asemenea, se mai schimbă și câteva denumiri – dar nu dramatic.

 

Ți-a plăcut ce ai citit? Nu uita să te abonezi la Newsletter, promitem să primești cele mai cool informații cu o frecvență care ne va trimite în top-ul preferințelor tale. 🙂 We put SM in DSM.

Become a better digital marketing specialist.

Stay updated. Subscribe to our newsletter.
We never send spam.