Decembrie 2018. Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi.
Facebook adaugă noi opțiuni în Messenger
Înainte de sărbători, Facebook lansează câteva opțiuni interactive în aplicația de mesaje, într-un efort de a face formatul de story mai atractiv pentru utilizatori. Au introdus Boomerang-ul, deja familiar pentru utilizatorii Instagram Stories, și o nouă opțiune pentru Selfie, care estompează fundalul, pentru a amplifica efectul feței.
De departe cea mai interesantă adăugare este cea din sfera AR (realitate augmentată). Aceasta îți permite să adaugi stickers interactive pe conținutul propriu.
Instagram testează opțiuni menite utilizatorilor influenți
Opțiunea vine în ajutorul celor care monetizează activitatea de pe platformă, oferindu-le mai multe date despre audiență (followers și unfollowers), un filtru pentru mesaje directe care să le dea posbilitatea să nu rateze mesaje de la brand-uri sau prieteni. Momentan sunt testate pe un grup beta, urmând să fie lansate oficial în viitorul apropiat.
YouTube adaugă opțiunea de autoplay în Home Tab
Opțiunea este valabilă pentru aplicația pentru mobil și va rula automat conținutul video, fără sonor și cu subtitrare. Inițial testată cu utilizatorii Premium, aceasta s-a dovedit a fi un real succes, oferindu-ți posibilitatea să vezi un preview mai detaliat al conținutului, înainte de a lua decizia de a-l urmări integral.
Twitter introduce un buton pentru Timeline
După lansarea algoritmului care ordona conținutul în funcție de preferințe, popularitate etc, Twitter oferă utilizatorilor opțiunea de a alege între această modalitate și ordonată cronologic. Butonul este situat în dreapta sus, în aplicația pentru mobil, pentru utilizatorii iOS. Opțiunea va fi valabilă, în curând, și pentru utilizatorii Android și web.