Modulul de curs a fost creat pentru noul Google Analytics. Este recomandat atât celor care sunt utilizatori începători, cât și celor care doresc să învețe noțiuni avansate de folosire a platformei Google Analytics pentru înțelegerea profundă a eforturilor de digital marketing.
Este adresat tuturor celor interesați să învețe cunoștințe de baza SEO – vei învăța cum să creezi și apoi sa urmărești implementarea strategiei SEO, cum poți conecta obiectivele de afaceri cu cele de SEO și digital marketing.
O colecție impresionantă de resurse gratuite din care poți învață cele mai bune practici pentru strategia de comunicare din Facebook și Instagram.
Poți învață totul despre platforma YouTube din perspectiva creatorilor de conținut, cum să extragi concluzii cu ajutorul YouTube Analytics, cum să creezi conținut pe acestă platforma și cum să-l optimizezi pentru obținerea celor mai bune rezultate.
Află cum să îmbunătățeși rezutatele de email marketing folosind metode de automatizare, cum să optimizezi și să personalizezi comunicarea prin email cu consumatorii și clienții tăi.
Te ajută să inveți cum să să utilizezi produsele de publicitate Google. Cursurile sunt organizate în lecții scurte care abordează subiecte ca programmatic ads și video ads.
Acesta este un curs pentru bazele marketing-ului, care te va ajuta să găsești consumatorii potriviți pentru brandul tău și de unde vei învăța cum să creezi o strategie de comunicare.
8. Social Media Analytics – curs gratuit pentru începatori
Este un curs pe care îl recomandăm celor care doresc să învețe principiile de bază ale analizei indicatorilor de social media. Dacă ești la început de drum în digital marketing și vrei să știi care sunt indicatorii, cum stabilești obiectivele, ce KPIs să urmărești și cum să automatizezi raportările, atunci poți urma acest curs.
Pentru a primi prin email cele mai noi informații care te pot ajuta să devii un om de marketing mai bun, abonează-te la newsletter-ul nostru.