Aprilie 2024: Noutățile din Social Media despre care ar trebui să știi

Cu mărțișoru-n piept și gândul că mai este puțin și ajungem la jumătatea anului, astăzi trecem în revistă noutățile apărute în ultima lună în Digital Marketing, de care ar trebui să ținem cont (cumva). Dar să nu ne lungim la vorbă și să trecem la treabă, că numai mâine nu-i poimâine. 🤷

META

  • Mark a anunțat că Instagram DM va avea un nou feature: poți pune Pin (să le ai tot timpul sus) pe 3 chat-uri.
  • Știai că pe Instagram ai un joc ascuns în DM-uri? Iată cum ajungi la el: deschizi chatul de mesaje private de pe Instagram, îți trimiți un emoji (tu, ție, îți trimiți oricare emoji vrei tu) și dai un tap (click) pe el. Imediat vei fi transferat în pagina de joc, unde trebuie să nu lași emoji-ul să cadă. Acesta își va mări viteza pe măsură ce avansezi în joc.
  • Meta a șters conturile Oculus în 29 martie. Toți utilizatorii care nu au trecut la conturile Meta își pierd aplicațiile, listele de prieteni și achizițiile făcute până la această dată.
  • Se pare că Instagram testează opțiunea jocurilor pe live-uri. Astfel, creatorii pot opta pentru unul dintre cele două jocuri – Trivia sau This or That.
  • Instagram a confirmat că lucrează la un „Friend Map”, astfel că prietenii îți vor putea accesa locația live și locațiile trecute. De asemenea, vei putea adăuga notițe în locurile pe unde ai trecut.
  • Ai posibilitatea de a edita mesajele directe (DM) de pe Instagram timp de până la 15 minute după trimiterea acestora. Deci ai timp să corectezi dacă ți-a scăpat vreun porumbel sau chiar stolul.Instagram edits
  • Este în plan ca WhatsApp și Messenger să devină interoperabile, prin protocolul Signal.
  • Posibil ca în curând să poți adăuga 15 videouri într-o postare de tip carusel pe Instagram, funcționalitatea fiind în teste momentan.
  • Se pare că Instagram aduce îmbunătățiri paginii de search: când cauți un # găsești în partea de sus tab-urile: for you, accounts, audio, reels. Până acum aveam doar Top și Recent Posts.Instagram hashtag search
  • În plus, Instagram testează Reels de până la 3 minute (momentan limita este 90 de secunde). 
  • Instagram a lansat la nivel global opțiunea de reclame plătite, cu afișarea în descriere a unui cod de reducere. Aceste cupoane pot fi aplicate direct din app, la checkout.
  • Meta plănuiește să reducă în Europa prețul abonamentului fără reclame la 5,99 Euro. Rămâne de văzut dacă se va și concretiza planul. 

TIKTOK

  • TikTok testează identificarea automată a produselor din postările utilizatorilor. Practic, testează o opțiune care identifică produse similare celor din videoul pe care îl urmărești și care te direcționează ulterior către TikTok Shop.TikTok products
  • După ce TikTok a pierdut drepturile de utilizare în contract cu Universal Music, se pare că este posibil să fie retrase din aplicație și melodiile la care artiștii companiei au contribuit.
  • În schimb, platforma a adăugat elemente noi în biblioteca pentru businessuri, incluzând sunete de la mai mulți influenceri.
  • Dacă până acum opțiunea de pachete pentru subscriberi era disponibilă doar creatorilor de lives (LIVE Subscription), acum TikTok o extinde și către alți content creators de pe platformă.
  • Tot vorbind de creatori & subscriberi, TikTok extinde beneficiile pentru abonați. Mai exact, TikTok testează o serie de noi beneficii pe care creatorii le pot oferi abonaților, precum performance requests, live shoutout prompts, Discord roles și gaming partnerships.
  • Un studiu al Oxford Economics estimează că TikTok  a contribuit la PIB-ul SUA cu 24.2 miliarde de dolari în 2023. Raportul vine în contextul în care o nouă lege în SUA planifică interzicerea sau vânzarea TikTok.

LINKEDIN

Illustration of a person sitting at a laptop looking at UI images of Recruiter settings.

DIVERSE

Iar acum… este rândul tău să dai mai departe o știre mega importantă, către prietenii tăi: Se pot abona la newsletterul nostru lunar de aici.

Join to newsletter.

Subscribe to our Digital Marketing
Monthly Newsletter. We never send spam.

Talk with us.

What’s next for your brand?
We’re here to help you achieve it.