Aprilie 2022: Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi
Haide că s-a dus și primul Q din 2022, timp în care s-au întâmplat atât de multe evenimente încât parcă nici nu ne dăm seama când au trecut lunile. Dar să nu lăsăm asta să ne afecteze (atât de rău) dorința de cunoaștere, în special în domeniul în care activăm – de fake news sau informații care să ne afecteze emoțional este oricum plin internetul :P
1. YouTube oferă seriale gratis
YouTube lansează o nouă serie de emisiuni TV în aplicație, pe care utilizatorii le pot viziona gratuit, cu reclame. Astfel, platforma face un nou pas către streaming comercial, având aproape 4.000 de episoade din seriale renumite și peste 1.500 de filme.
2. Noi opțiuni de Live Stream pe YouTube
YouTube adaugă noi opțiuni pentru live stream-urile din platformă, inclusiv opțiunea de streaming colaborativ, notificări atunci când un canal este live și redirecționarea către alte live stream-uri. Sursa: bit.ly/3NaXoMq
3. Noutăți Google pentru eCommerce
Google adaugă noi instrumente de comerț electronic pentru branduri, inclusiv un nou program de evaluare a experienței online de cumpărare și informații suplimentare privind tendințele pentru anumite produse.
În plus, urmărește să îmbunătățească calitatea recenziilor afișate în paginile de căutare. Sursa: bit.ly/3JPEnxf
4. Instagram & Reels = Love. Dar renunță la Boomerang și Hyperlapse
Instagram adaugă noi instrumente de editare a clipurilor Reels, pentru a facilita crearea de conținut pe platformă. După ce ai încărcat videoclipul, vei putea reorganiza, șterge și aranja videoclipurile, doar din câteva tap-uri.
View this post on Instagram
La o săptămână după ce Instagram a confirmat închiderea aplicației IGTV pentru a se concentra mai bine pe Reels, compania renunță la alte 2 aplicații mai vechi: Hyperlapse și Boomerang. Sursa: tcrn.ch/3Kqw22H
5. Instagram lansează noi etichete
Instagram lansează un nou tip de etichetă care le permite utilizatorilor să denumească contribuția fiecărui colaborator la realizarea unei anumite postări. Sursa: bit.ly/3MymvZl
6. Pinterest extinde programul „Creator Fund”
Pinterest anunță că își extinde programul „Creator Fund”, conceput pentru a ajuta creatorii de conținut să-și construiască o prezență pe platformă și să-și monetizeze conținutul.
7. Operațiunea „Dragoste specială”
Un grup de publicitari din Slovacia, din echipa cărora face parte și un român, folosește aplicația Tinder pentru a răspândi știri autentice despre războiul din Ucraina, în speranța de a ajunge la poporul rus. Sursa: bit.ly/3DawzUg Ideea a fost distribuită și de gruparea Anonymous: bit.ly/3ipxjv2
8. LinkedIn publică un ghid de employer branding
Pandemia a schimbat așteptările oamenilor privind companiile pentru care lucrează, angajații căutând mai multă satisfacție la locul de muncă. În acest context, LinkedIn publică un nou ghid privind employer branding-ul eficient, care poate fi mai important ca niciodată. Sursa: bit.ly/3wt0ohd
9. LinkedIn lansează opțiunea „Pauză în carieră”
LinkedIn lansează o nouă funcționalitate care le permite utilizatorilor să adauge mai multe detalii în istoria carierei lor, explicând lacunele printr-o serie de titluri alternative: părinte cu normă întreagă, o pauză de un an etc. Sursa: bit.ly/3hS1ZVz
10. Noi instrumente pentru administrarea grupurilor
Facebook lansează un nou instrument care va ajuta administratorii grupurilor să prevină răspândirea dezinformării în comunitățile lor. Platforma le permite acum administratorilor să refuze automat postările identificate ca având informații false. Sursa: tcrn.ch/3If6uUW
11. TikTok testează reclame în rezultatele căutărilor
TikTok lansează testarea beta pentru reclamele din rezultatele căutărilor, oferind o nouă modalitate agenților de publicitate să ajungă la publicul TikTok, folosind keywords. Sursa: bit.ly/3qGMpAH
12. TikTok testează reclame pentru crypto
Restricțiile privind publicitatea crypto pe TikTok s-ar putea diminua în curând. Platforma testează un nou program care le-ar putea permite agenților de publicitate să ocolească o parte din birocrația cu care se confruntă în prezent pe platformă, atât timp cât companiile sunt înregistrate de un organism de reglementare aprobat. Sursa: bit.ly/3q6NeCE
13. Tinder + Garbo = <3
Tinder și Garbo, o asociație non-profit, colaborează pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a verifica dacă partenerii Tinder au avut antecedente, precum un istoric violent. Opțiunea va fi disponibilă prin intermediul centrului de siguranță din aplicație. Sursa: tcrn.ch/3KNan5a