Oamenii de comunicare trăiesc astăzi într-o lume în care schimbările din ecosistemul digital apar cu regularitate în fiecare trimestru. Pentru a fi continuu conectați la informațiile ce apar, trebuie să ne antrenăm constat abilitățile de autoeducare. Iată o selecție de 5 cărți despre care cei care lucrează în digital marketing ar trebui să afle:
1. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital
Philip Kotler, părintele marketing-ului modern, a scris „Marketing 4.0” pentru a ajuta oamenii de marketing să se adapteze noii lumi digitale, în care atenția consumatorilor este greu de obținut. Este o carte care merită citită de orice specialist în marketing care dorește un ghid de navigare în nouă lume a comunicării digitale.
2. The Power of Moments: Why Certain Experiences Have Extraordinary Impact
Te va ajuta să înțelegi de ce anumite experiențe sunt memorabile și rămân cu noi pentru mult timp și cum putem învața să creăm aceste momente extraordinare pentru brand-uri.
Autorul explorează într-un mod interesant această idee: De ce ne simțim comfortabil atunci când lucrurile sunt sigure, dar ne simțim vii atunci când ele nu sunt previzibile.
3. Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen
Vei afla de ce majoritatea acțiunilor de marketing sunt, în perspectiva autorului, o risipă de bani. Atunci când comunicarea este confuză și nu ține cont de dorințele consumatorului, va fi recepționată că fiind zgomot de fond, iar cartea oferă soluții pentru crearea mesajelor de marketing, astfel încât acestea să nu fie ignorate. Astfel, autorul descrie 7 modele de gândire și implementare eficientă a poveștii unui brand, pentru a-l transforma într-un magnet pentru consumatori.
4. This Is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See
O perspectivă interesantă a modului în care oamenii decid să cumpere anumite branduri: „Oamenii ca mine” aleg acest tip de brand. În acestă carte Seth Godin explică de ce modul clasic de abordare a advertising-ului nu mai funcționează, în viziunea lui.
5. The 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value
Ultima (dar nu cea din urmă) recomandare nu este o carte de marketing. Este o carte de leadership pentru marketeri, din care poți afla ce funcționează și ce nu în marketing-ul din zilele noastre, în care digitalul a devenit cel mai important canal de comunicare cu consumatorii.
Pentru a primi prin email cele mai noi informații care te pot ajuta să devii un om de marketing mai bun, abonează-te la newsletter-ul nostru.