10 resurse gratuite de la Facebook

Uneori ai și tu impresia că Facebook este copleșitor și parcă nu îți mai dai seama de unde să iei informații care chiar să fie relevante pentru ce ai de făcut? Îți pun mai jos o listă de resurse care te pot ajuta la momentul potrivit, toate gratuite:

1. Întâmpini o problemă cu orice legat de Facebook sau unul dintre produsele lor? Poți lua legătura cu un reprezentant aici – prin chat sau prin email (dacă chat-ul nu este disponibil la momentul respectiv), iar situația ta va fi rezolvată cu rapiditate (în partea de jos ai “Contact your support team”);

2. Ești dornic să vezi ce au mai făcut alte branduri dintr-o industrie anume? Aici poți vedea povești de succes pe partea de business, iar aici pentru developeri;

3. Vrei să fii la curent cu studii sau date despre anumite categorii de public sau anumite piețe? Facebook pune la dispoziție Facebook IQ, de unde îți poți lua aceste informații. Events, idei de business, idei creative, statistici pentru anumite industrii, momente importante din an pe care brandul tău nu trebuie să le rateze, date bune de luat în seamă în perioada Crăciunului etc. găsești aici;

4. Ai nevoie să îți cunoști mai bine audiența, să înțelegi la ce reacționează, ce obiceiuri are, ce stil de viață? Audience Insights te poate ajuta serios în această direcție, tot ce trebuie să faci este să îți selectezi “Everyone on Facebook”, iar apoi să îți alegi opțiunile din partea stângă – default, Audience Insights este setat pentru United States, așa că începe modificările de aici;

5. Ai lacune în anumite privințe? Sau poate vrei să aprofundezi cunoștințele tale despre Facebook? Ai la dispoziție cursurile Blueprint (gratuite) pentru a rezolva situația. Singurul lor dezavantaj este că, fiind foarte specifice, pentru a învăța cum să faci corect o reclamă (de exemplu), vei avea nevoie de foarte foarte multe cursuri;

6. Nu cunoști care sunt toate formatele de ad-uri, cum se fac sau la ce anume te pot ele ajuta? Sau poate ai nevoie de specificațiile “tehnice” (dimensiuni ale imaginii, număr de caractere pentru texte)? Aici găsești toate informațiile de care ai nevoie – ba chiar și câteva în plus;

7. Întâlnești în fiecare zi foarte mulți termeni și indicatori (în raportări și nu numai), dar nu ți-a explicat nimeni ce înseamnă ei și la ce te ajută de fapt? Acesta este un glosar care te va ajuta cu siguranță;

8. Știm că a fost eliminată limitarea de 20% text pe imaginile promovate, însă este bine să știi că mai mult text = cost mai mare = reach mai mic. Așadar, aici poți verifica exact cât de bine va scora imaginea ta în timpul unei promovări;

9. Dacă nu ai reținut când ți-am zis noi, atunci îți repet acum: mobile este viața și sensul Facebook 🙂 De aceea, aici ai câteva aplicații recomandate de oamenii ăștia pentru a-ți crea conținutul mobile friendly (în funcție de ceea ce dorești să apară în fața consumatorului);

10. Cum ai voie să te folosești de brandul Facebook sau de Instagram în comunicările tale – de aici poți descărca și logo-urile corecte sau direcțiile de brand.

 

Sper ca acest articol să îți fie de ajutor, iar dacă vei considera că ar fi de folos și altora – SHARING is CARING 🙂

Become a better digital marketing specialist.

Stay updated. Subscribe to our newsletter.
We never send spam.